Re: Chybova hlaska : Missing character: There is no – in font csr10!

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 5 09:46:56 CEST 2006

Dobry den.
Nad problemem jsem nakonec nezvitezil :-( stalo me to hodne usili ale
nakonec jsem se na to vykaslal. Ve vyslednem DVI nebo PDF se chyba
neprojevuje a nic nenasvedcuje tomu, ze by mohl byt nejaky problem. Slo
me spis o princip tu chybu najit - stalo me to aspon dve hodiny :-)...
Zjistil jsem, ze pravdepodobne dochazi k chybe nekde pri deleni slov.
Pro ty co to zaujalo - po usilovnam hledani jsem zjistil, ze pan Olsak v
TBN presne tuto chybu popisuje, kdyz ukazuje, jak se ma spravne
definovat makro pro  sazbu slova METAFONT... dochazi k ni pry diky tomu,
ze i kdyz nedochazi k rozdeleni slova tak si rozdelovaci mechanizmus
vyzada metriky a blabla.. tomu moc nerozumim. Dospel jsem k nazoru, ze
to je nad me sily a vzhledem k tomu, ze je to funkcni, tak nad vypisy
hlasek v logu mavnu rukou.
Jinak diky vsem za inspiraci a za rady...

Jarda Hajtmar