Problem s balickami hyperref a cite.

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Mon Apr 3 22:10:01 CEST 2006

Dobry den,

Balicek `cite' pouzivam, aby sa mi sadzali bibliograficke referencie v tvare [5-8] namiesto povedzme [7, 5, 8, 6]. Na nejakom mailingliste to bolo spomenute a odvtedy to pouzivam.

Pouzivam aj balicek `hyperref'.

Kazdy z tychto balickov samostatne funguje. Ked su ale spolu, tak sadzba tych bibliografickych odkazov prestane fungovat ako ma, t.j. sadza sam tam [7, 5, 8, 6] namiesto [5-8] napriek tomu, ze `cite' je loadnuty.

Je na to nejaky rozumny dovod alebo tam je v implementacii chyba.

PS: Ukazkovy minimalny dokument, kde je tento problem demonstrovany je tu:
http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/latex/tex/problem/
--
Matej Kosik