XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Apr 4 10:02:02 CEST 2006

A odpovím si ještě jednou :)

To co jsem psal včera jsem vytáhl z mé domácí windowsoidní
instalace. Teď jsem se díval do poslední verze
AUCTeXu, kterou mám v práci, tam už je to zase jinak: tex se volá
příkazem

%(PDF)%(tex) %S%(PDFout) "%(mode)\input %t"

a můžete si naklikáním v konfiguraci Emacsu zařídit, aby ten "tex",
který se spouští, byl "cstex" (vzhledem ke kompatibilitě asi stejně
všichni plainiste používají jenom cstex a originální tex jenom
vyjimecne). Dostanete se k tomu přes "latex-customize auctex-extend this
menu" a potom "latex-customize auctex-tex command-tex command",
napsat tam csplain a uložit.
(právě jsem to i vyzkoušel - Linux + Texlive)

V konfiguraku auctexu se tahle zmena projevila pridanim prikazu
'(TeX-command "csplain")
do sekce kde je custom-set-variables

Můžete taky použít M-x customize-variable a TeX-command (bacha - je
to case sensitive).

Hlavně tedy naní potřeba vůbec přidávat další položku do menu.

Další výhoda tohohle řešení je že pro jeden příkaz si můžete zapínat a
vypínat třeba ty source specials klávesovou zkratkou. A po stisku
dlouhatánské klávesové zkratky "ctrl+c crtl+t ctrl+p" se misto dvi
generuje pdf soubor a proste vsechno funguje tak jak má.
Tyhle věci si můžete zařídit i naklikáním v "Command - TeXing
options", kde si můžete zatrhnout i věci jako Use omega, debug waring,
debug bad boxes, run interactively. Takže tohle by mělo být
optimální řešení.

pěkný den. R.M.