XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Apr 3 22:32:16 CEST 2006

Dobry den

plain se v auctexu vola prikazem
tex.exe -tcx=il2-cs -src=par,math,display \nonstopmode\input %t

takze pokud zmenim tex.exe za csplain (udelal jsem to naklikanim pres
customize-group) tak se to v .emacs promitlo takto

("cstex" "csplain -tcx=il2-cs -src=par,math,display
\\nonstopmode\\input %t" TeX-run-TeX nil nil)

Otestoval jsem to na souboru s diakritikou (doma, tj. miktex a windows)
a funguje to. Nekdo si asi bude chtit zmenit to -tcx a -src, ale to yaleyi
na vkusu.

pekny vecer. R. M.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030