Problem s balickami hyperref a cite.

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 4 09:56:14 CEST 2006

Miroslav Fikar napsal(a):

> [...]
Dobry den.
Taky jsem na to kdysi narazil. Ale pak mi doslo, ze chovani hyperref je
vlastne logicke.
Vsechny odkazy jsou aktivni a umnoznuji Vam odskok do seznamu
literatury. Pokud
misto nich mate pomlcku, tak tuto moznost ztracite. To je zrejme duvod,
proc je to potlaceno.
Navic je tam moznost, ze mate v seznamu literatury u kazde polozky linky
na vsechny
odpovidajici \cite teto polozky. To by asi taky nefungovalo. Je to volba
backref.
Samozrejme nekdy to tak muzete chtit, coz zrejme resi nize uvedeny balicek.
Zdravi
               Jaromir Kuben