\@ifnextchar a \input

Petr Dusek Petr.Dusek at unob.cz
Tue Apr 4 21:05:26 CEST 2006

     Dobry den.

   Vytvoril jsem si tridu, pro kterou predefinovavam nektera makra.
Potrebuju, aby se \part chovalo jinak, pokud je bezprostredne
nasledovano makrem \chapter. To jsem vyresil pomoci konstrukce
\ifnextchar. Jenze ten \chapter muze byt (presneji receno je temer vzdy)
v inputovanem souboru. Cili nasledujicim znakem neni \chapter, ale \input.
   Da se nejak donutit LaTeX, aby nejprve provedl ten input, a teprve
potom testoval ten \@ifnextchar? Predpokladam nejake zapojeni
\expandafter, ale nevim, jak to do te tridy zapsat (odlozeny prikaz je
ve tride, zatimco ten predbihajici je v hlavnim dokumentu).

   Muzete mi, prosim, pomoci - aspon nasmerovat, kde to najdu?

   Dekuju,
 PD.