Prepinac podruhe... tentokrat csplaintex vs.pdfcsplaintex

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 3 16:48:32 CEST 2006

Zdenek Wagner napsal(a):

> Nastaveni \pdfoutput=0 v pdftexu musi zpusobit vystup do DVI, jinak je
> nekde neco hodne spatne (nebo se to nekde nejakym makrem zase zapne na

Diky za rady.. uz to funguje. Vubec nechapu co to mohlo zpusobovat, ze
to nefungovalo.
mel jsem ve zdrojaku neco takoveho:

\ifnum\pdfoutput=1  \input knihovnaproPDF \makroprozpracovaniPDFkem \fi

pro \pdfoutput=1 to spravne fungovalo a vystupy sly do PDF (cca 60 stranek)
kdyz bylo \pdfoutput=0 tak mi to napsalo nejakou hlasku (nevim uz
presne), ze vystup jde do DVI ale vystup obsahoval 0 stranek, takze  DVI
soubor vubec nevznikl.

Asi tam byla nejaka chyba kterou ted uz nenajdu ... Kazdopadne ted uz to
v TeXlive funguje i bez pouziti \newif..

PS: je pravda, ze jsem si vytvoril soubor mylocalsettings.tex, ktery
obsahoval  navod pana Wagnera tj:

> \newif\ifpdf
> \ifx\pdfoutput\undefined
> \else
>   \ifx\pdfoutput\relax
>   \else
>     \ifcase\pdfoutput
>     \else
>       \pdftrue
>     \fi
>   \fi
> \fi

tento soubor jsem zkopiroval do texmf-local\tex
a dal jsem rebuild ...  pote jsem zkusil jedenkrat inputnout
mylocalsettings.tex do sveho zdrojaku. Kdyz jsem ovsem pri dalsim
experimentovani zrusil \input mylocalsettings.tex, tak jsem zjistil, ze
test :

 \ifnum\pdfoutput=1  \input knihovnaproPDF \makroprozpracovaniPDFkem \fi

funguje !!! coz me velmi prekvapilo, protoze predtim jsem s tim aspon
pul hodiny laboroval a neslo to ani jsem nemohl najit zadnou chybu.
Asi je hloupost myslet si, ze se existenci souboru mylocalsettings.tex v
texmf-local\tex a naslednym rebuildnutim problem vyresil co? (Nevim
totiz co se pri tomto procesu deje s konfiguraci LiveTeXu) Jinak jsem
totiz asi pul hodiny koukal na chybu, kterou jsem potom nejak nahodne
opravil aniz bych vedel jak ... to se ovsem stat mohlo...
(tohle PS pisu jen proto, abych pripadne prisel na to, v cem byl
problem... )

Jarda Hajtmar