BibTeX a slovo and ve výčtu autorů

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 3 10:18:04 CEST 2006

On Sat, 1 Apr 2006, nezumi wrote:

> DobrĂ˝ den,
> nemohl byste mi někdo poradit, jak se zbavit anglickÊho slova and v
> seznamu pouĹžitĂŠ literatury, kterĂ˝ se objevuje pĹ™i výčtu vĂ­ce neĹž dvou
> autorĹŻ?
> V příloze posílåm můj .bib soubor.
> Děkuji
> Michal Hejduk

Mam e-mail na stroji, ktery dosud neumi UTF-8, takze tuto diskusi nejsem
schopen sledovat. Prominte, pokud tedy jiz odpoved zaznela.

Slovo "and" se v seznamu doplnuje pomoci instrukci v .bst souboru. Vyznam
se trochu v bst souborech z balicku natbib (napr. abbrvnat.bst), ale
uvodni funkce jsou i v jinych souborech hodne podobne. Seznam autoru a
editoru vytvari funkce format.names, je v ni cyklus pres vsechna jmena a
perd posledni jmeno se vklada "and". Nejjednodussi bude, kdyz si udelate
vlastni kopii vhodneho souboru a misto " and " ve zminene funkci napiste
", ".

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz