Rejstrik se zobrazenim cisla (nazvu) sekce

maaca maaca at centrum.sk
Mon Apr 24 11:13:54 CEST 2006

Dobry den.

Delam si sablonu pro scenar v LaTeXu. Nejde mi ani tak o typografickou
stranku, spise mi jde o zjednoduseni prace. Abych mohl hybat mezi sebou
s obrazy, mam cislo obrazu resene, jako cislo sekce (vzdy zvysim cislo
sekce (\addcounter{section}{1}) a pote cislo vytisknu (\thesection).
Dobre, vim, ze to neni nejcistejsi reseni.

Ted k me otazce. Mel jsem takovy napad, ze bych si ke kazdemu obrazu
pridal nejaka klicova slova (tykajici se casu, mista, ...) a na konci
dokumentu bych si proste "vyjel" seznam obrazu, ktere se budou natacet
v noci, ktere treba v exterieru a tak. Nepodarilo se mi vsak vygooglit
zadny balicek, ktery by zobrazoval v rejstriku neco jineho, nez stranku.

Mate tip na nejaky balik? Nebo to delam principielne uplne blbe? Staci
mi nakopnuti.

Predem moc dekuji.
--
           Martin