Problemy s kompilaci do PDF pri otevrenem souboru

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 24 10:14:11 CEST 2006

Dobry den.
Potreboval bych poradit, zda existuje nejaka moznost, abych pri
kompilaci zdrojaku do PDF dokumentu nemusel pokazde vysledny PDF
dokument po prohlednuti uzavirat. Jde mi o to, ze pri nove kompilaci do
DVI je klidne mozne nechat DVI soubor na obrazovce otevreny a zmeny se v
nem okamzite po znovuzkompilovani projevi. Kdyz ovsem necham vysledny
PDF dokument otevreny, upravim zdrojak a provedu novou kompilaci, tak v
pripade, ze je PDF dokument otevreny kompilace vubec neprobehne (asi
problem ve sdileni PDF souboru). Predsatvoval bych si aby to fungovalo
stejne jako s DVI. Kdyz clovek dela nejake koncove odladovani vysledku,
tak je neustale uzavirani PDF dokumentu velice neprijemne a obtezujici.
Tusim, ze to asi nepujde resit, ale za zeptani mi to stoji.

BTW: Mam LiveTex pod WinXP a AcrobatReader 5.0.

DIky Jarda Hajtmar