Prepinac podruhe... tentokrat csplaintex vs.pdfcsplaintex

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 3 15:26:19 CEST 2006

Dobry den.
Dostal jsem se do podobneho problemu jako pred casem pan Tomas Davidek s
LaTeXem, ja ovsem tentokrat s csPlainem.

Peclive jsem si prosel odpovedi reseni problemu s prepinanim zpracovani
zdrojaku LaTeXem a pdfLaTeXem, ale reseni k prepinani zpracovani
csPlainTeXem a pdfcsplaintexem se mi z toho bohuzel nepodarilo zjistit.

Zkousel jsem ruzne testovat \ifnum\pdfoutput .... atd. ale bohuzel mi to
neprepina (vystup do DVI pri pdfoutput=0 neprobehne).
Zatim jsem to vyresil tak, ze casti kodu zpracovavane pdfplainem
zaremuju znakem %...

Muzete me nekdo natuknout, jak co nejjednodusim zpusobem mozno spravne
testovat nastaveni \pdfoutput tak aby se kompilace opravdu rozvetvila?

Pouzivam starsi distribuci LiveTeXu pod WinXP...

Diky .. Jarda Hajmar