Editory

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Thu Sep 22 15:15:28 CEST 2005

Dobry den,

viem o tom, ze tlacidla pre pracu s Emacsom su mozne pre
Xemacs, v pripade GNU Emacs som sa o toto uz davnejsie
nezaujimal, pretoze mam urobene klavesove skratky typu
C-F5 (uloz + LaTeX), C-S-F5 (CsLaTeX) atd. Pre linux
najdete tieto nastavenia (a plno inych) pod mojou web
strankou:
http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar/
konkretne odkazy na LaTeX (S Emacsom, Kurz) a Linux

Podobne to mam urobene vo WindowsXP s MikTeXom, len to
nemam zverejnene. Pokusim sa vycistit .emacs na relevantne
udaje a o par dni to tam dam tiez.

Ak by ste mali s tym nejake problemy, ozvite sa mi mimo
konferencie.

M. Fikar