Editory

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Sep 22 11:46:28 CEST 2005

Dobry den.
pripojuji se k Michalovi :-) .. Ja pouzivam Emacs jako editor ale pod
XPwoknama a docela mne vyhovuje ale schazi mi to co Michalovi taky. Ale
nikde jsem nenasel jak by se dal zdrojak zkompilovat trebas csplainem
nebo cslatexem nejakou klavesovou zkratkou (coz by melo byt asi i
jednodussi).. zkousel jsem nejaky zkratky si preddefinovat v lispu ale
vzhledem k tomu, ze nemam ve svem okoli zadneho linuxare, ktery by navic
zvladal emacs a lisp ... tak jsem to nikdy nedal dohromady a nerozjel to
tak aby to fungovalo... Proto jak pise Michal Hejduk ... mam v druhem
samostatnem okne otevrene okno s prikazovym radkem a kompiluju zrdojaky
primo z prikazove radky, protoze mi to pripada pohodlnejsi a rychlejsi
nez v systemu menu emacsu hledat spravnou nabidku a na tu klikat...

Zdravi Jarda Hajtmar

Michal Hejduk napsal(a):

>Dobrý den,
>když už jsme u těch editorů, máte někdo upravený emacs v Linuxu tak, aby
>v tex-mode bylo možno vyvolat spuštění příkazu cslatex pohopouhým
>jednoduchým stisknutím nabídky v liště? Hledal jsem na internetu, ale
>neúspěšně. Třeba jsem špatně hledal...
>Ještě něco. Jaký je váš názor na TeXmacs? Já jsem jej ještě nezkoušel,
>protože mám obavy, že budu mít problémy s lokalizací. Ono napsat v
>konzoli cslatex "soubor" je jednodušší než hledat jak software
>přizpůsobit...
>Děkuji za odpovědi.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0538-6, 21.09.2005
Testovano: 22.9.2005 11:46:10