dobrovolnik, moznost prechodu na LM v CSTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Sep 13 10:27:06 CEST 2005

On Tue, 13 Sep 2005, Petr Olsak wrote:

> [...]
> - Napsat k tomu mapovaci soubory pro csfonty.
> - Testovat, zda vzhled pismen obsahuje jen akceptovatelne drobne rozdily.
> - Testovat, zda sirky znaku vsech csfontu se shoduji s odpovidajicimi
>   znaky v LM fontech.
> - V pripade, ze vse projde, oznamit moznost prechodu na LM a rucit za
>   pripadne potize s tim spojene u ostatnich uzivatelu.
>
> Zvlaste predposledni bod se mi zda dulezity a pracny. Zvlaste u znaku t',
> d', l' si nejsem jist, ze sirky znaku jsou 100% shodne. Kdyby nebyly, pak
> se sazba pomoci TFM odlisnych od metriky Type1 fontu zborti, a to by byl

V principu je mozne prevzit metricke informace z CS fontu a v prislusnem
VF dodat mapovani. Tim by bylo zaruceno, ze metrika je naprosto shodna,
ale bylo by nutno overit, ze text vysazeny takovouto metrikou bude vypadat
dobre. Zejmena muze nastat problem u vyse zminenych pismen. Sam take moc
nestiham, mohl bych zkusit vysadit nejake pokusne texty, kdyby nekdo ty
TFM a VF udelal (aby tiha odpovednosti nelezela jen na jednom cloveku).
Vim, ze Karel Piska ma zkusenosti s porovnavanim znaku, mozna ma hotove i
nejake nastroje, ale nevim, jestli ma cas...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz