Nastaveni velikosti papiru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Sep 8 13:41:58 CEST 2005

On Thu, 8 Sep 2005, Lubos Kloc wrote:

> 2) Ja to (v plainu, ale v Latexu to jde taky) delam nasledovne: cely
> poster vytvarim
> na formatu A4, jen s drobnymi upravami okraju a podobne. Pak z toho
> vytvorim PDF
> (stale A4) a pri tisku nastavim v driveru, ze chci tisknout na A0. Jen
> je treba dbat na to,

Ja radsi nastavim zvetseni v dvips, kdyz vyrabim finalni PS pro prevod do
PDF. Poster se totiz nechava tisknout ve firme, kde jejich stroj tiskne na
roli a z ni se to pak urizne. Volba "enlarge to page" nebo neco podobneho
pak u nich nema smysl a predpoklad, ze si to obsluha spravne zvetsi, je
moc riskantni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz