Nastaveni velikosti papiru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Sep 8 12:13:32 CEST 2005

On Thu, 8 Sep 2005, Frantisek Darena wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, jestli by mi nekdo neporadil, jak
> nastavit velikost stranky v LaTeXu. Potreboval bych udelat plakat o
> velikosti A1.
> Dekuji za pripadne odpovedi.

Rozmery sazby pro LaTeX nastavite pomoci \textheight a \textwidth.
Nastaveni fyzicke velikosti zavisi na tom, jaky ovladac budete pouzivat
pro vystup. Napr. pro dvips muzete pouzit \special{papersize=sirka,vyska}
-- doplnte si konkretni rozmery A1. Take lze uvest rozmery pri spousteni
dvips v parametru -T. Dalsi moznosti najdete v archivu tohoto diskusniho
listu.

> Frantisek Darena

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz