posun tabulky

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Sep 7 14:54:18 CEST 2005

Libor Hendrych wrote:

>Dobry den,
>
>nedari se mi horizontalne posunout nasledujici tabulku tak, aby podtrzeni
>nezacinalo na zacatku radku. Zrejme jde o trivialni problem. Moje otazka
>zni: Jak posunout (pripadne vystredit) tabulku \halign, ve ktere pouzvam
>\noalign{\hrule}?
>
>\halign to 17em{\tabskip=0pt plus1fil #\quad &\tabskip=0pt \hfil #\quad &
> [...]

Dobry den i Vam,
nepochopil jsem presne, jestli chcete posunout celou tabulku na strance,
nebo chcete
aby \noalign{\hrule} (to neni podtrzeni, ale vodorovna linka v tabulce)
precnivalo
na obe strany pres text tabulky.

V nasledujici ukazce jsem udelal oboje, vyberte si z toho co potrebujete.

S pozdravem,

Lubos Kloc

\noindent\centerline{\vbox{%
\halign to 17em{\tabskip=0pt plus1fil\quad #\quad &\tabskip=0pt \hfil
#\quad &
\hfil #\quad \cr
}}