posun tabulky

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Sep 7 14:02:01 CEST 2005

Dobry den,

On Wed, 7 Sep 2005, Libor Hendrych wrote:

> Dobry den,
>
> nedari se mi horizontalne posunout nasledujici tabulku tak, aby podtrzeni
> nezacinalo na zacatku radku. Zrejme jde o trivialni problem. Moje otazka
> zni: Jak posunout (pripadne vystredit) tabulku \halign, ve ktere pouzvam
> \noalign{\hrule}?

skusil som Vas priklad prelozit v LateXu tak, ze som to uzavrel do \vbox a
posunul s \hskip

\hskip33mm\vbox{\halign to 17em{\tabskip=0pt plus1fil #\quad &\tabskip=0pt
\hfil #\quad &\hfil # \cr
I. trida & 10 hochu & 7 divek\cr
II. trida & 14 hochu & 21 divek\cr
\noalign{\vskip3pt\hrule\vskip4pt}
Celkem & 24 hochu & 28 divek\cr}}

Dufam, ze to zafunguje aj vtedy ked to prelozite v plain TeXu.

Zdravi
Ladislav Bitto