Problem s azbukou

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Sep 1 21:41:47 CEST 2005

BruXy wrote:
> Zdravim,
>
> pred par dny jsem provedl upgrade na TeXLive2004 (puvodne 2003)
> a jeste dodatecny upgrade pdftexu na verzi:
> pdfeTeXk, Version 3.141592-1.30.2-2.2 (Web2C 7.5.5)

Han The Thanh inzeroval, ze se verze 1.30.2 chova ponekud nepredikovatelne.
Bohuzel se zatim tvurcum distribuce nepodarilo zjistit pricinu. Proto
jsem zde minuly tyden tuto verzi nedoporucoval. Vyzkousena je verze 1.30.0

Vit Zyka

> Bohuzel mi prestala fungovat azbuka, kterou jsem mel nastavenou stylem
> \font\azb=wncyr10 at 11pt
> {\azb bukvy}
> a psal jsem normalne latinkovym prepisem, bohuzel po tomto upgradu
> dostavam hlasku pro nektere znaky Missing character: There is no XX in
> font wncyr10! A text je chybne vysazen fontem Times a jeho kernigove pary
> vubec nesedi.
>
> Preji hezky den a dekuji za rady.
>
>  Martin

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com