trivialni problem s cslatexem - czech.cls

Michal Hejduk nezumi at volny.cz
Fri Sep 2 14:28:28 CEST 2005

Dobry den,
omluvte prosim zacatecnicky dotaz:
nainstaloval jsem nedavno TeX Live z roku 2004. Ted jsem se dostal ke
studiu latexu. Kdyz dam prelozit primitivni dokument cslatexem, ohlasi
mi konzole (pouzivam Linux), ze chybi czech.cls. Podival jsem se do
adresare TeXu, a ten soubor doopravdy chybi! Na internetu jsem ho
jednoduchym zpusobem nenasel, tak jsem se rozhodnul obtezovat Vas timto
hloupym mailem: Kde prosim najdu czech.cls, nebo neni nejaky jiny
zpusob, jak tuto chybu odstranit? Uvital bych treba jenom odkaz na
nejekou webovou stranku s kvalitnimi informacemi.
Dekuji za trpelivost.
Michal Hejduk