EPS na EPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Oct 19 06:49:38 CEST 2005

On Tue, 18 Oct 2005, Zdenek Wagner wrote:

> Ovladace tiskaren casto vyrobi PS, nikoliv EPS, coz potom vede ke
> konfliktum s jinymi obrazky, pripadne i s textem (videl jsem velmi podivna
> zvjerstva). dokonce i v pripade, ze se v ovladaci tiskarny zaskrtlo EPS,
> byl vysledkem pouze PS s priponou .eps. PNG bych nekonvertoval na EPS
> ovladacem tiskarny, ale gimpem, ten to udela dobre. Pokud je nutno

GIMP nemam (zatial). Skusil som este vytlacit ten PNG subor do PDF
a potom previest na EPS cez EPSWRITE (vznikol sakramentsky velky
subor). Aj tak je podobny problem. No nakoniec nahodou som prisiel
na pricinu. Ten PNG subor je geologicka mapa Slovenska a musel som ju
o 2.2 stupne otocit, aby mi sedela so suradnicami, podla ktorych na nu
davam urcite graficke objekty. ten posun som robil az v
\epsfig{file=geol.eps,width=12.82cm,angle=-2.2}. Ked vyhodim angle,
tak uz vidim obrazok, ktory ukladam na neho. Takze posuniem to o
2.2 stupna v PNG a mozno to bude OK.

Tak asi preto som doteraz nemal problem ani s PS tlaciarnou a ani
jpeg2ps.exe. Ci vyrobim PS alebo EPS, sa mi zda, ze to je pre tento ucel
jedno (musim to len inac poskladat).

Zdravi
Ladislav Bitto