Instalace TeXlive 2004

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 18 09:36:33 CEST 2005

On Tue, 18 Oct 2005, Pavel Dohnal wrote:

> [...]
> vlozil CD, spustil davku instal-tl.sh zvolil uplnou instalaci a
> nainstaloval. Po dokonceni jsem zkousel prelozit nejjaky soubor, ale
> vzdy mi preklad skoncil s hlasenim, ze chybi patricny soubor .fmt
> Hlasil to i plain i latex i cslatex. Nevim co se stalo spatne, a proc po
> uplne instalaci se prislusne soubory na pocitaci nenachazeji. Ani
> jejjich vytvoreni pomoci fmtutil nebylo uspesne, program hlasi, ze nema
> svuj konfiguracni soubor a hlasil nejakou cestu kde ho hleda, ale ta
> cesta byla uplne jina, nez kde je TeX nainstalovany. Pri instalaci jsem

Napadaji me 2 duvody:

1. Mate nastavenou promennou TEXMFCNF, ktera ukazuje na nevhodny adresar,
kde zustal texmf.cnf z nejake jine instalace. TL ma konfiguracni soubor v
/usr/TeX/texmf/web2c

2. Promenna TEXMFCNF nastavena neni. ale v PATH se najde tex z jine
instalace, ktery hleda soubory v jinych adresarich (napr. teTeX to ma pod
/usr/bin). Prislusne binarky jsou nejspis symlinky, proto zkuste

ls -l `which tex`

Tim overite, zda se skutecne vola tex z TL, nebo nejaky jiny.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz