Instalace TeXlive 2004

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Tue Oct 18 09:18:55 CEST 2005

Pavel Dohnal wrote:
> Dobry den,
> mam problem s instalaci texlive na linuxu. Presne podle prirucky jsem
> vlozil CD, spustil davku instal-tl.sh zvolil uplnou instalaci a
> nainstaloval. Po dokonceni jsem zkousel prelozit nejjaky soubor, ale
> vzdy mi preklad skoncil s hlasenim, ze chybi patricny soubor .fmt
> Hlasil to i plain i latex i cslatex. Nevim co se stalo spatne, a proc po
> uplne instalaci se prislusne soubory na pocitaci nenachazeji. Ani
> jejjich vytvoreni pomoci fmtutil nebylo uspesne, program hlasi, ze nema
> [...]

A chybí ty soubory na počítači opravdu nebo je jen TeX nemůže najít?
Zkuste zadat (jako root, pokud to byla globální instalace) příkaz:

texhash

a pak znova TeXování.

Popř. zkuste find nebo -- proběhla-li již po instalaci obnova databáze
slocate -- locate na ty soubory:

find /usr/share/texmf /var/lib/texmf -name jmenosouboru.fmt

(cesty platné pro mou stařičkou instalaci, u Vás mohou být jiné). Pokud
tam skutečně nejsou, je asi něco špatně, ale nemám s touto distribucí
zkušenosti, takže netuším co.

Marcel Svitalský

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.
   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A