CSTUG: platba na rok 2005

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Fri Nov 25 17:54:27 CET 2005

Matej Cepl wrote:

> přejít), který umožňuje velice kultivované editování. Navíc
> skutečně tento "SGML chudých" (jak jsem si LaTeX interně
> překřtil) je na mnohem propracovanější a vyzrálejší úrovni --
> totiž na rozdíl od věčně nedodělaných XML/XSL/FO nástrojů se
> jedná o skutečně funkční a vyzrálý systém.

XML/XSL/FO je funkční a vyzrálé. Zvládnete s tím tak 95 % věcí, které s
TeXem, ale jen s 20 % námahy.

   Jirka Kosek     e-mail: jirka at kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
      Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
        Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/