pdfTex a pruhledne obrazky

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Nov 24 15:29:30 CET 2005

Petr Sojka wrote:
> On Thu, Nov 24, 2005 at 02:57:59PM +0100, Hynek Sladky wrote:
> Dobry den,

> Upgradem pdfTeXu i Adobe Acrobatu nic nepokazite, je docela dobre
> mozne, ze na vine jsou stare verze sw.

Ano potrebujete verzi alespon 1.21. Nepouzivam MikTeX, ale myslim, ze
tam minimalne tato verze je prelozena.

Vit Zyka

> Cetl jste clanky o pdfTeXu kol. Zyky a Chvaly v poslednich
> Zpravodajich CSTUGu? O transparentnosti tam najdete plno informaci vcetne
> funkcnich prikladu.
>
> S pozdravem
> Petr Sojka

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com