typo-nazor na CS a LM fonty

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 24 13:31:58 CET 2005

On Wed, 23 Nov 2005, David Necas (Yeti) wrote:

> Nemam LM fonty nainstalovane a nemam zrovna cas s tim moc
> blbnout... ale mohl by nekdo vysazet alespon normalni
> desitkou CS fonty a LM fonty neco jako (\smallcaps jsou
> kapitalky)

Take jsem je zde nemel, ale nastesti se to nainstaluje behem 2 minut (na
Celeron 533 Mhz). Zminena veta je opet v souboru na
http://hroch486.icpf.cas.cz/cslm/ a pridal jsem tam i URL na LM fonty. Do
zbyvajiciho rohu jsem dodal totez ve fontu Tyfa, protoze mi zde z nejakeho
duvodu nefunguje JannonCaps.

BTW: Existuje cp852-t1.tcx? Ve svem pocitaci jsem to nenasel. doma jsem to
resil pomoci \mubyte (stejne se mi muze hodit prepinani kodovani fontu pri
behu TeXu bez aktivnich znaku), ale ten soubor jsem si do prace jeste
neprinesl...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz