typo-nazor na CS a LM fonty

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Tue Nov 22 21:15:27 CET 2005

On Tue, Nov 22, 2005 at 08:20:05PM +0100, Ján Kľuka wrote:
Dobry den,

> Dobre je, ze tieto znaky maju v metrike rovnaku sirku ako zakladne d,
> l, t a makcen presahuje za nu. Takze kombinacie s minuskami
> nepresahujucimi x-ovu vysku, medzery za slovami a zlomy riadkov
> vyzeraju dobre. Vo vacsine fontov, ktore som videl, (myslim, ze aj v
> starsich verziach LM; aktualnu som nevidel) je makcen zahrnuty do
> sirky pismena, co sposobuje velmi skaredu medzeru hlavne za dcaron a
> lcaron.

Snazne prosim, aby podobne hypotezy byly overeny a
konstruktivni pripominky byly
zformulovany a predany v sobotu p. Jackowskemu (za pet minut
dvanact -- takovy je ostatne i nazev jeho prednasky).
Po verzi jedna (nyni je 0.99.3) uz opravy kerningovych paru nemusi byt
tak snadno proveditelne jako nyni "at eleventh hour".
Doufam, ze byt v Brne, vsichni odzvonenim jedenacte neprestanou
mit zajem o dobyti kvality LM a neodtahnou jako kdysi Svedove ;-).

S uctou a pozdravem
Petr Sojka
P.S. Malokdo mozna vi, ze projekt LM jiz trva
vice jak dva roky a jeho betatestovani jiz vice nez rok.