LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Nov 21 12:20:23 CET 2005

Zdenek Wagner napsal(a):

>Ja jsem pouze na zaklade informace od Karla Pisky dospel k nazoru, ze tato
>nahrada mozna neni, ale nejsem schopen fundovane argumentovat. Doufam, ze
>na prednasku prijdou ti, kdo testy skutecne delali, kdo jsou schopni
>odborne, bez emoci, vysvetlit duvody. Ja jim pak mohu prizvukovat.

Porad mi bohuzel neni jasne, kdo ti znalci jsou. Snad Karel Horak, ktery
slibil, ze se zucastni,
a Karel Piska, ktery mi bohuzel na vyzvu vubec neodpovedel. Ale jestli
maji zcela konkretni
fundovane pripominky, to nevim. Tyhle dva jsem oslovil, protoze se vazne
obavam, ze nebudeme
schopni konkretne argumentovat, co se nam vlastne nelibi a co bychom
chteli zmenit.
O jinych lidech nevim. Pokud nekdo z vas ano, je treba je rychle oslovit
a pozadat o ucast.
Zdravi
                 Jaromir Kuben