LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Mon Nov 21 09:22:42 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005 Rudolf.Schwarz at unob.cz wrote:

> Dobry den.
>    Priklanim se k nazoru kolegy Wagnera:
> 1. Chceme zakonzervovany CSTeX;
> 2. Chceme LM fonty pouzitelne pro kvalitni ceskou a slovenskou sazbu.
>
> Mozna by to slo resit (technicke problemy jsou mi naprosto utajeny)
> 1. csplain/csLaTex + csfonty
> 2. Babel pripadne cz... + LM_fonty

Ma podobny navrh: csplain by osahoval (preloaded) cs* fonty, tim by bylo
doufam ucineno zadost 100% kompatibilite naveky veku. ;)

Dale by cstex obsahoval jednoradkovy \input nactifont, ktery by nacetl pro
pouziti v cstexu zvoleny font, napr. lm* font. Jeho zrusenim, ev.
zakomentovanim by se cstex stal cstex-em s cs*fonty. Idelane by volba
mohla probehnout pri intstalaci, ale nevim, jake jsou moznosti toto
ovlivnit.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha