LiveTex vs. MikTeX

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Nov 15 14:55:14 CET 2005

Zdenek Wagner wrote:

>Akademik Hala rikaval, ze se nema zarezavat slepice, ktera nese... Pokud
>mam funkcni instalaci TeXu, pak nemam potrebu prechazet na neco jineho, je
>to vetsinou jen spousta prace s minimalnim uzitkem. LiveTeX neznam, MikTeX
>vlastne take ne, ale znam radu spokojenych uzivatelu MikTeXu. dokonce je
>pry v MikTeXu i podpora pro sazbu hindstiny, zatimco v jinych distribucich
>si ji musite doinstalovat rucne.
>
>Pokud jde o kreslici program, neni mi jasne, jak to muze souviset s TeXem.
>TeX jako takovy zadnou podporu pro praci s grafikou nema, obrazky
> [...]

Kdysi jsem se na to IPE dival a mam DOJEM, ze to je neco jako PSTrics,
jenze s
vystupem pro PDF. Mozna pouziva \pdfliteral a funguje tedy jen s pdfTeXem.
Taky je ale mozne, ze si to pamatuji uplne blbe.
V kazdem pripade souhlasim s panem Wagnerem, ze instalovat kvuli tomu
jinou distribuci TeXu nedava valny smysl.

Lubos Kloc