OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Nov 9 10:26:15 CET 2005

On Wed, 9 Nov 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Zase na druhej strane by tiez nebolo OK, keby sa tu rozmnozili
> uplne hlupe otazky. Ja osobne nie som alergicky, ked po pol roku sa
> objavi ta ista otazka, ale niektorym to moze viac rozprudit krv.
>
> Drzim palce, aby sme nezazili dvojmesacnu pauzu.

Taky jsem zacinal tim, ze jsem se ptal v mezinarodni konferenci, protoze
jsem mel pouze ucebnici LaTeXu (pujcenou od kolegy, kteri si neco koupil v
Kanade), a kdyz jsem potreboval pismo velikosti 13pt, chtel jsem, aby mi
na to fungovaly prepinace \bf a \it (to bylo jeste pred NFSS), musel jsem
se zeptat a poradili mi. Ted, kdyz sam umim radit, tak vlastne jen
predavam dal to, co jsem sam od ochotnych TeXistu ze vsech koncin sveta
ziskal.

Mimochodem, kdyz se podivate do laTeXovych balicku, zjistite, ze bez
znalosti plainu je nedokazete cist, natoz vytvaret. Zaklady plainu jsem se
ucil z knizky Jemny uvod do TeXu. Tu jsem nemel v tistene podobe, ale ucil
jsem se z originalu od Michaela Dooba "Gentle Introduction to TeX", kterou
najdete i na internetu.

e-mail: wagner at cesnet.cz