OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Nov 9 09:08:29 CET 2005

Ladislav Bitto napsal(a):

>ked mate editor prisposobeny k matematike "od a po zet", tak pisanie
>matematiky ide velmi rychlo. Porovnal som sam seba a vyslo mi
>neporovnatelne rychlejsie pisanie v LaTeXu (hlavne som sa neuklikal
>k smrti).

To je pravda... trochu jsem asi prehanel..., moji kolegove "wordari"
koukali, jak rychle se da nachystat pisemka z matematiky v LaTeXu ..
Kdyz se znaji LaTexovske prikazy jde to podstatne rychleji nez v
jakymkoliv jinym programu... Je tu ovsem jeden detail ... kdybych mel z
hlediska ekonomiky a rychlosti do toho mel zakomponovat a
rozpocitat.dobu, kterou jsem stravil ucenim se LaTeXu a Plainu , tak by
to zas tak dobre nevychazelo :-) ...

>Ja sa trapim s TeXom uz 16 rokov a mozem povedat, ze v realnom case
>viem z neho velmi malo (takmer nic), vzdy akurat to co momentalne
>potrebujem. Vyzera, ze sa ho uz nezbavim, lebo by mi chybal ten
>neustaly boj. TeX vyuzivam na rozne veci, medzitym aj na grafiku
>(generujem vo FORTRANe TeXovy a PostScriptovy kod, ktory po
>preklade TeXom dava obrazok).

strasne rychle nektere veci zapominam ... nastesti si delam poznamky do
knizek i do kodu, takze se rychle dostanu do obrazu.. Nejlepe se ucim
tak, ze MUSIM v nejakem terminu udelat nejakou vetsi praci ... Treba ted
zrovna dodelavam makro pro sazeni nasich skolnich testu... Kdyz se
koukam na vysledek, tak si troufam tvrdit, ze malokdo by poznal, ze to
neni vysazeno programem, kterym sazi spolecnost SCIO svoje prijimackove
testy na str.skoly... :-) (BTW. asi to bude taky TeX...)

>Myslim si, ze Vase e-maily (a diskusia okolo) boli zaujimave, uzitocne,
>poucne a dufam, ze neodradia ludi od polozenia otazky v tejto
>konfere. Nie je dobre, ked sa v konfere nic "nekeca", je to ako
>mrtva dusa. Aj ked sa polozia otazky, ktore sa uz tu viackrat
>riesili. Vzdy je to lepsie, nez 2 mesiace hlukota.

Diky, pocital jsem spis s tim, ze to schytam, ze konference neni stavena
na takoveto ucely ...

Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0545-0, 07.11.2005
Testovano: 9.11.2005 9:08:08