VYRESENO - rekapitulace .. ... Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Nov 7 15:48:11 CET 2005

Jaroslav Hajtmar wrote:

> Jeste jednou diky vsem, kdo se mym problemem zabyvali.. Mam to
> vyreseno ke sve plne spokojenosti... Jeste jednu drobnost ke
> dvousloupcovemu rezimu, ale v teto veci se asi obratim primo na autora
> makra pro dvousloupcovy rezim ( ktere jsem "vybrakoval" z jeho
> Plainovske aplikace) - na pana Olsaka.
>
> Shrnuti a pouceni pro mne a snad i pro ty kdo sledovali tento thread:
> Na zaklade vyborneho postrehu a rady pana Olsaka, ze bude nejspis
> prejmenovane primitivum \right, jsem opravdu na tuto "chybu" narazil.
> V jednom z prevzatych maker (shodou okolnosti prevzate prave od pana
> [...]
A je pro Vas Spanelstina jednodussi nez Hebrejstina nebo naopak :-)

Ale vazne - jedno obecne ponauceni z toho plyne (nejen pro Vas): nez
poslete to konference
ukazku kodu, ktery podle Vas produkuje nejakou chybu, presvecte se, ze
ji ta ukazka
tak jak ji posilate skutecne produkuje. Pokud byste si to totiz zkusil
(a zjistil,
ze takto samotne to zadnou chybu nedela), mohlo Vas to v hledani
nakopnout spravnym smerem.

Preji Vam mnoho zdaru,

Lubos Kloc