VYRESENO - rekapitulace .. ... Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 7 13:45:26 CET 2005

Jeste jednou diky vsem, kdo se mym problemem zabyvali.. Mam to vyreseno
ke sve plne spokojenosti... Jeste jednu drobnost ke dvousloupcovemu
rezimu, ale v teto veci se asi obratim primo na autora makra pro
dvousloupcovy rezim ( ktere jsem "vybrakoval" z jeho Plainovske
aplikace) - na pana Olsaka.

Shrnuti a pouceni pro mne a snad i pro ty kdo sledovali tento thread:
Na zaklade vyborneho postrehu a rady pana Olsaka, ze bude nejspis
prejmenovane primitivum \right, jsem opravdu na tuto "chybu" narazil. V
jednom z prevzatych maker (shodou okolnosti prevzate prave od pana
Olsaka - takze on  si to u sebe asi taky opravi, jinak si v Kalibru
matamatiku s \right nevysazi ...)  bylo opravdu predefinovano makro
(resp. primitivum) \right (pouzito pro sazbu praveho sloupce v
dvousloupcovem rezimu)!!!

Bohuzel se mi chybu nepodario lehce odhalit, nebot jsem timhle smerem
opravdu nepatral. Kdyz jsem totiz vypnul dvousloupcovy rezim, tak se
chyba stale projevovala!!! Tak jsem nespravne usoudil, ze se zde chyba
nebude nachazet. Samozrejme makro \right bylo prejmenovane, takze bez
ohledu na to jestli se pouzilo ve dvousloupcovem rezimu ci nikoliv,
delalo paseku pri sazbe matematiky...
Bez prispeni pana Olsaka bych tedy chybu asi s nejvetsi pravdepodobnosti
sam vubec nenasel.

Diky a mejte vsichni moc pekny zbytek dne.
Zdravi Jarda Hajtmar

PS: Vasimi radami se velice rychle ucim - diky vsem v konferenci ...
Pred pul rokem byla pro mne TBN ucebnici hebrejstiny... dnes uz se na ni
koukam jako na ucebnici spanelstiny :-)))

Testovano: 7.11.2005 13:45:08