Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Nov 7 10:36:50 CET 2005

Dobry den,

mam hypotezu, ze predefinovavate kontrolni sekvenci \right na makro.
Domnivam se, ze by tuto vec bylo mozno najit v souboru dodlibrary.tex,
ktery nacitate. Ovsem obsahy souboru dodtest-M9.tex ani dodlibrary.tex
nejsou znamy, takze zustavam jen u hypotezy.

> PS: Aspon se naucim hledat chyby ... kdyz tak nekdo pripadne poradte
> jake trasovani zapnout a na co se zamerit... DIky JH.

Doporucuji zapnout \tracingmacros=2 nebo \tracingall.
Hlavne ale doporucuji se pokusit vytvorit minimalni soubor, ve kterem se
chyba projevuje a nad nim spekulovat. Pokud se Vam nepovede chybu odhalit,
pak je mozne tento minimalni soubor poslat do konference, takze budete mit
zaruceno, ze stejnou chybu uvidi v realu i kolegove, kteri se tim chteji
zabyvat.

Domnivam se, ze az se budete pokouset vytvaret ten minimalni vstupni
soubor a odbourate \input dodlibrary.tex, zjistite, ze je to v nem. Az z
nej postupne vykutete jen to, co potrebujete, zjisitite, ze Vam to chodi a
tim se doberete k problemu.

Zdravim

Petr Olsak