Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 7 10:26:16 CET 2005

DIky za vytku .. priste opravdu hlasku zkopiruju celou ... moc se stydim
ale z dosovskeho okna jsem to nezkopiroval ale jen prepsal a tim padem
zapomel na was.. v predchozim mailu jsem poslal vypis cele hlasky...
Jeste jednou se moc omlouvam ... je to poucne.. J.H.

Petr Olsak napsal(a):

>Domnivam se, ze chybu nepopisujete spravne. V tex.web je jedine misto, kde
>TeX vypisuje chybu "Paragraf ended before \csname was complete", jedna se
>o sekci 396. Slovicko "was" je zde pritomno, zatimco Vy ho ve svem reportu
>nezminujete. Asi nepouzivate TeX.
>
>Sekce 396 je pouzita jen v sekcich 392 a 399. Tato mista jsem prostudoval
>a shledal, ze jediny pripad vyskytu teto chyby je pri cteni parametru
>makra. V chybovem hlaseni se misto \csname objevi nazev tohoto makra.
>
>Sekvence \right implicitne neni makrem, ale je to TeXovy primitiv.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0544-8, 04.11.2005
Testovano: 7.11.2005 10:25:42