pridanie viacstrankoveho ps do LaTeXu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Nov 7 08:52:10 CET 2005

Jozef Riha wrote:

>no, chcel by som s ps suborom pracovat podobne ako s grafikou.. a
>idealne prepinat stranky pomocou nejakeho prepinaca. v podstate hladam
>nieco podobne ako pdfpages, ale pre ps a s moznostou vlozit stranky
>kamkolvek do textu (nielen na prazdnu stranku)

Porad nerozumim tomu, co si predstavujete pod pojmem "vicestrankova grfika".
PostScript je format urceny pro tisk - co ma v miste te Vasi
"vicestrankove grafiky"
vylezt na papire z tiskarny?

Pokud ovsem chcete tech vic stranek zmensit [+ otocit] + naskladat vedle
sebe ne JEDNU
stranku a s tou pak pracovat jako s grafikou, je na to v balicku
"psutils" rada nastroju,
treba pstops.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc