CSLaTeX a Babel

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Tue Nov 1 13:45:25 CET 2005

On Tue, Nov 01, 2005 at 10:02:15AM +0100, Petr Olsak wrote:

> [...]
Zdravim,

> Aby nedoslo k nedorozumeni:
>
> Duplicitni jmena hyphen.cfg, fonttext.cfg a jina v jednom ls-R jsou
> dusledkem spatne koncepce LaTeXu, ktery pripousti, ze behem generovani
> formatu je mozne jej "konfigurovat" pomoci pritomnosti vyjmenovanych
> souboru v ceste. Neni to tedy vlastnost cslatexu, ale LaTeXu jako
> takoveho.

Nutno podotknout stejne je to vlastnost napr. csplainu, aby z toho nekdo nenabyl
dojmu, ze je to nejaka spatna vlastnost LaTeXu: korenovy formatovy
soubor _typicky_ cte dalsi soubory, ktere mohou byt duplicitni,
napr. vzory s delenim apod. Tato otevrenost umoznuje jednoduse
delat prave variantni formaty (latex->cslatex), i kdyz to neni
nezbytne, zvlaste dnes, kdy v implicitni konfiguraci je podporovano
kolem dvaceti jazyku.

Zdravim
--ps