CSLaTeX a Babel

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Nov 1 10:02:15 CET 2005

On Mon, 31 Oct 2005, Petr Sojka wrote:

> On Mon, Oct 31, 2005 at 05:54:07PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
>  	Zdravim,

> Duplicitni jmena v jednom ls-R mohou zpusobit, ze neni definovano
> jaky soubor daneho jmena se vybere.

Aby nedoslo k nedorozumeni:

Duplicitni jmena hyphen.cfg, fonttext.cfg a jina v jednom ls-R jsou
dusledkem spatne koncepce LaTeXu, ktery pripousti, ze behem generovani
formatu je mozne jej "konfigurovat" pomoci pritomnosti vyjmenovanych
souboru v ceste. Neni to tedy vlastnost cslatexu, ale LaTeXu jako
takoveho.

Zdravim

Petr Olsak