Spatna velikost papiru

Zdenek Chaloupka chaloz1 at fel.cvut.cz
Fri May 20 16:48:29 CEST 2005

Lubos Kloc napsal(a):

> Dobry den,
>   mozna by nebylo na skodu si precist dokumentaci k dvips.
> Tech chyb je tam asi nekolik:
> 1) \chyph zapina ceske deleni slov (a myslim taky \frenchspacing), ale s
> rozmerem papiru
> nema nic spolecneho. TeX ostatne zajima jen rozmer tiskoveho zrcadla,  s
> rozmerem papiru
> nepracuje vubec.
> 2) \special pro nastaveni rozmeru papiru v dvips ma format
> \special{papersize=....} (viz dokumentace
> k dvips
> [...]

Dekuji za odpoved,
jeste to tedy upresnim. Dokumentaci jsem samozrejme cetl, velikost
papiru se da nastavit i prikazem \special{A4size} pokud je A4size
definovan v konfiguracnim souboru config.ps(kde opravdu je papir A4size
definovan). Samozrejme jsem zkousel i prikaz
\special{papersize=210mm,297mm}. Prepinac -T by samozrejme sam od sebe
nefungoval zadal jsem i rozmery (dvips -T 210mm,297mm blabla.dvi).
Zkousel jsem i -t s nazvem definovanym v konfiguracnim souboru.
Nepodarilo se mi dostat na vystupu spravnou velikost papiru.

Zdenek Chaloupka