Export matematických vzorců do EPS

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 13 12:12:50 CEST 2005

On Fri, 13 May 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Ano, to je pravda. Neviem uz presne, ze kedy to nezafunguje (asi
> "nevidi" ciary z \begin{picture}, alebo zo \special{ps:....}, a ine).

Presne tak. Dvips -E totiz vezme bounding boxy jednotlivych objektu a
vypocita celkovy. Cary vytvorene v ruznych grafickych prostredich zadny
bounding box nemaji, takze funguji pouze fonty a vkladane obrazky EPS.
Pokud ale ma font nesmyslnou metriku a vlozeny obrazek nespravny BBox,
take to dopadne spatne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz