Export matematických vzorců do EPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri May 13 12:06:35 CEST 2005

On Fri, 13 May 2005 hospodka at fel.cvut.cz wrote:

> Myslim, ze staci kazdy vzorecek na samostatnou stranu jednoho souboru
> (samozrejme bez cislovani stran) a ten pak zpracovat najednou pomoci dvips s
> parametry -E a -i (-i zajisti, ze jednotlive vzorecky pak budou v samostatnych
> souborech). Ja -E nepouzivam a udem to potom GhostScriptem, protoze to dvips
> (TeX ???) neudela vzdy korektne (napr. pri pouziti stylu psfrag),

Ano, to je pravda. Neviem uz presne, ze kedy to nezafunguje (asi
"nevidi" ciary z \begin{picture}, alebo zo \special{ps:....}, a ine).
Ja to potrebujem na obrazky. Vyriesil som si to tak, ze zakreslim aj
(hore vlavo a dole vpravo) "neviditelny bod" s bodkou so 0.999 setgray.
Zaujimave, 1 setgray nezabere.

> ale ve vasem pripade to myslim nehrozi.

Matematiku som tiez kodoval parkrat do EPS (odhadom okolo 200 vzorcov),
a DVIPS -E mi vsetky urobil korektne. Takze aj ja si myslim, ze tam
nehrozi nekorektny BB (Bounding Box).

Zdravi
Ladislav Bitto