filtrovani slov...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu May 5 09:04:52 CEST 2005

Dobry den.
Obratil se na mne jeden clovek, ktery potrebuje zpracovat velmi
rozsahlou databazi cizich slov (pry nekolik set tisic??) (nejake
foneticke prepisy ze sanskrtu a jinych starych jazyku )... Slova
obsahuji i apostrofy a dalsi neobvykle znacky... a jsou umistena v
samostatnych radcich pod sebou.. Ten clovek potrebuje vypsat vsechna
dvoupismenna, tripismenna, ctyrpismenna, atd.. slova, ale tak, ze
pismeno ch se ma pocitat jako jedno pismenko a apostrofy a dalsi znacky
se nesmi do delky slova zapocitat.. Napadlo mne, ze by si s tim mozna
poradil TeX.. Prosim, napiste mi, zda je to vubec technicky mozne, nebo
spis vhodne resitelne... On chtel, abych mu to udelal v Excelu nejakym
makrem .. ale do toho se mi moc nechce... V teto souvislosti mam tedy
spis obecny problem, jak se da zjistit pocet znaku slova, ktere nactu
jako vstupni parametr nejakeho makra. Pokud je slovo dlouhe napr 5 znaku
vypisu ho, kdyz ne, tak ho spolknu.. Diky za jakoukoliv pripominku ...
BTW: TeX a sanskrt nebo podobne jazyky .. mate s tim nekdo nejakou
zkusenost??

Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0518-3, 04.05.2005
Testovano: 5.5.2005 9:04:26