Vyctova tabulka

Alexej Sveshnikov svesh at seznam.cz
Fri Mar 18 19:32:33 CET 2005

Derek.Pilous at seznam.cz wrote:

> Bylo by hezke, kdyby prvni sloupec jednotlivych prikladu byl zarovnan pod
> sebe (dalsi uz samozrejme nikoli, sirky sloupcu v ruznych prikladech budou
> ruzne. No a nyni v cem spociva problem: naformatovat timto zpusobem
> natvrdo dany text by jiste nebyl problem, avsak sbirka nebude mit zadny
> konecny stav, priklady do ni budou prubezne pridavany. Je tedy treba
> vytvorit makro, ktere by zminene formatovani automaticky realizovalo.
> Pridavani prikladu by melo byt co nejjednodussi, celkove bych si
> predstavoval neco se syntaxi prostredi enumerate, kam by se pripadne jako
> [...]
Skutecne by nebyl problem naformatovat text, pokud bychom predem znali
pocet sloupcu v tabulce. Jenomze ve Vasem pripade by opravdu bylo lepsi,
kdyby makro samo zjistovalo kolik sloupcu je k zapotrebi. Taky neznam zadny
standartni balik, ktery be resil tento problem, a ponevadz me Vas dotaz
zaujal, tak jsem vytvoril nejake makro, ktere zda se funguje. Makro je
dosti velke, ale nejvic mista spotreboval prave kod urcujici optimalni pocet
sloupcu a jejich sirku. Kod makra s nekolika priklady pouziti muzete najit
v priloze. Zajimalo by mne, jestli u Vas toto makro bude fungovat jak ma.

Hezky den preji,
    Alexej Sveshnikov