Vyctova tabulka

Jan.Busa at tuke.sk Jan.Busa at tuke.sk
Fri Mar 18 13:56:50 CET 2005

Dobry den,

zatial nic neviem poradit, ale Vas priklad je taky, ze nie je jasne, ako
to ma vyzerat, ka je to zadanie dlhsie.

Ak pouzijete balik:

\usepackage{longtable}

\begin{longtable}[c]%
{|p{0.3\textwidth}|p{0.3\textwidth}| p{0.3\textwidth}|}
(a) zadani1  &     (b) zadani2  &   (c) zadani3 \\

\dots

\end{longtable}

tak to prejde aj cez zlom strany.

Prijemny den