prohlizece dvi

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Wed Mar 9 08:35:58 CET 2005

Pravdou je, ze ne vzdy zobrazi PS pobrazky tak, jako GSview, navic pokud
pouzivate napr. psfrag na prepis textu, neni jina moznost nez dvips, ...

Nicmene dvi ma vyhodu v moznosti "svazani" s editorem, tzv. "doprednem" a
zpetnem hledani. To je zejmena u rozsahlych textu velmi uzitecne. Nehlede na
to, ze zobrazeni z dvi je stale rychlejsi nez z ps :-)

                                   Jiri Hospodka