prohlizece dvi

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Mar 9 06:30:59 CET 2005

Dobry den,

On Tue, 8 Mar 2005, Ondrej Koala Vacha wrote:

> A ten yap?

Ja som ho parkrat pustal, ked som skusal, ze ako ukazuje PS obrazky.
Keby ukazoval vsetky PS obrazky, tak by som nemusel mat v ceste DVIPS.
Pacil sa mi, ale neukazoval korektne zdaleka vsetky obrazky PS, tak som
zostal pri DVIPS. Ja napriklad vysledok TeXovania pozeram cez GsView uz
6 rokov a ziadny problem nevidim. A ked tam Russell prida to automaticke
nacitanie (ako mi slubil) okna bez nutnosti kliknutia na okno GsView,
tak to bude este lepsie.

Zdravi
Ladislav Bitto