Lokalizace BibTeXu

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Mon Mar 7 07:52:29 CET 2005

Vaclav Brozek <xbrozek at fi.muni.cz> writes:

> Dobry den,
> prosim vas o radu. Snazim se v BibTeXu vytvorit seznam literatury ke sve
> bakalarce, kterou pisu cesky. Proto me ponekud znepokojilo, kdyz jsem si v
> seznamu uzite literatury precetl, ze bylo citovano z ,,prvni edition'',
> pripadne kdyz jsem jmena spoluautoru musel spojit sluvkem ,,and''.
> Je nejaka ucinna moznost, jak bibtex pozadat o pouziti ceskych vyrazu?
>
> Predem dekuji za odpoved.
>
> S pozdravem
> Vaclav Brozek

Dobry den,
ja si generujem styly BiBTeXu pomocou programu custombib/makebst. Tam
je mozne zadat jazykovy styl, ktory mam vytvoreny pre slovencinu
a ktory som si prelozil tusim z polskeho. Viac podrobnosti najdete
u mna na web stranke (v kategorii BibTeX):

http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar/texem/sylaby.htm

S pozdravom,
M. Fikar
--