Makro na podbarveny text

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 1 07:57:23 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Petr Brezina wrote:

> Prave tento clanek jsem mel na mysli, kdyz jsem v sobotu formuloval
> svuj navrh. Bohuzel "uplne stene" jako podtrzeny font to udelat nejde,
> nebot v takovem pripade by se kousky pismen nevytiskly, protoze by je
> prekryla podbarvovaci plocha nasledujiciho pismene; predevsim by
> k tomu doslo u kurzivy, kde pismena precuhuji ze sveho boxu, a v miste
> zapornych implicitnich kernu. Proto jsem navrhoval "dvoupruchodove"
> reseni.

Ja som davnejsie tiez vymyslal vseliake postupy, ale nikdy som sa
do toho nepustal kvoli tej zlozitosti. Teraz, ked pan Fialka (dufam, ze
sa dobre pamatam) znovu nadhodil farebny podklad - sive bunky mi
navrhli (az dakedy vecer doma mi to naskocilo) takyto jednoduchy postup.

> Nicmene postup, ktery navrhuje Ladislav Bitto, se mi libi
> mnohem vice.

Dufam, ze sa to niekomu podari doviest do konca.

Zdravi
Ladislav Bitto