Registry TeXu nebo kombinovana sazba...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Mar 31 13:23:25 CEST 2005

Dobry den.
Omlouvam se, pokud vetsine bude pripadat muj dotaz elementarni. Jsem
zacatecnik v plainu a zajimalo by mne, zda ma TeX nejake registry, do
nichz si zapisuje jakousi "aktualni tiskovou pozici". Jde mi o to, jak v
urcitem okamziku pri psani bezneho odstavce zjistit takove  hodnoty pro
\hskip a \vskip pomoci nichz budu schopen absolutne umistit nejaky box
na okraj stranky nebo do horniho ci dolniho zahlavi na urcitou pozici a
pote jaksi "dal pokracovat" v sazbe bezneho odstavce. Takhle musim zatim
zkouset zkusmo najit urcite hodnoty, pro ktere to  bude fungovat, ale
jakmile pripisu do odstavce nejaky dalsi text, vse se zmeni  a je
potreba znovu najit nejake nove hodnoty.
Pokud existuje jina moznost kombinovani psani "plovouciho textu" a textu
"absolutne umistovaneho" na stranku, rad se o ni dozvim.
Psat text na absolutni pozice jiz umim, ale nejde mi kombinovat
abs.umistovany text s beznym textem ...
Doufam, ze muj dotaz neni moc "mimo misu" :-)

Diky a jsem s pozdravem Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0513-1, 30.03.2005
Testovano: 31.3.2005 13:22:54